Formularz Reklamacyjny
Jeśli chcesz złożyć reklamację na zakupiony towar, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Ściągnij poniższy formularz reklamacyjny.
- Wypełnij formularz dokładnymi informacjami o produkcie i rodzaju reklamacji.
- Dołącz kopię dowodu zakupu reklamowanego produktu.
- Prześlij wypełniony formularz i dowód zakupu na adres email: reklamacje@alfako.pl.
Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia zgłoszenia. Jeżeli dane w reklamacji lub informacje uniemożliwiają rozpoznanie reklamacji i wymagają uzupełnienia Klient zobowiązany jest niezwłocznie po wezwaniu przez Sklep je uzupełnić. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta , przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją.
© 2024 Alfako. Wszelkie prawa zastrzeżone.